sön-mån.

hejsvejs.
igår började jag med morgonträning som gick sådär, sen åkte jag hem och gjorde mig klar för att jag & min syster skulle åka iväg till farmor & farfar. :)
vi kom till uppsala halv 3 och där stog dom & väntade på oss, vi åkte till willy´s för att köpa glass och sen åkte vi hem, kollade lite på tv & sen åt vi en 3 rätters middag:) supergott!
sen somnade jag & Martina (även farfar) någon timme..
sen fikade vi och sen åkte vi hem.

när vi kom hem så var klockan typ halv 11 så jag kollade lite på tv, badade,  tog en kopp te och satte mig en stund vid datan. sen gick jag och la mig :)

idag efter skolan så åkte jag & Jen in till stan och kollade praoplats, det gick bra! vi är typ klara nu & de känns verkligen jätte skönt!:D
innan vi åkte hem gick vi runt lite och provade kläder.

Nu är jag hemma & har precis pluggat llte och sitter här med en kopp te :)


bilden är på mig & Martina från Florens (italien) i oktober.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: tack så mycket :) okej, absolut, det är underbart ett tag också med katt, dom är så söta :)



kram

2009-01-19 @ 21:07:54
URL: http://skumbaanan.blogg.se/
Postat av: jennifer

söööti<3

2009-01-20 @ 23:38:31
URL: http://puss.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Hej, är det inte dags att skriva lite....jag behöver Ipren så här på en söndag....hm

2009-01-25 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0