jag behöver dig mer än jag älskar dig & jag älskar dig så himla mycket.

idag mötte jag jen i stan för vi skulle leta praoplats. det var svårare än jag trodde, nästan alla sa nej eller så var vi för små osv. men vi hittade en och ja tror aldrig att jag har känt mig så lycklig :)  hoppas bara att dom ringer tillbaka som dom sa att dom skulle. helt underbart, ni kommer få veta de sen när dom har ringt varför de e så underbart:)

sen åkte vi hem till jen och gjorde oss en smoothie & satte oss vid datan. senare så delade vi på en semla & bakade scones:)
åh, helt underbart! :D


hösten är så vacker:) <3

hejdå!:)<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

du måste skicka bilderna från den dagen till miiiiiiiig! :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D..:D <333

2009-01-18 @ 12:29:16
URL: http://puss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0