:D

idag har ja bara varit hemma vilket har varit jätte skönt. jag har suttit vid datan, middagen blev fantastisk & jag har pratat med en vän ja inte har pratat med på åår :) jätte kul faktiskt! jag & Lisa  var alltid med varandra när vi var små & vi bodde på samma gård men sen flyttade hon och vi tappade kontakten mer&mer... det var säkert 3-4 år sedan om inte ännu längre sen vi pratade.  nu är ja glad! :D

nu ska ja nog snart ta glass med bär och även lägga mig i badet! :) Lisa & jag! (:
Haha, hittade en gammal bild på Lisa & mig. vafan höll vi på med ?! :P

pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Freddie

gud va söta ni är! aa ni va verkligen me varandra jämt =) <3

2009-01-11 @ 20:56:57
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0