min helg(:

nu var det några dagar sen man bloggade igen men ja har inte haft tid eller ork :P

i lördags var jag först med J på morgonen :D & sen åkte ja hem till moster vid halv 4 & bytte julklappar med kusinerna & sen spelade vi guitar hero :) hahaa
när vi skulle åka hem fick även lillkusinen moa följa med oss hem:) för dagen efter skulle hon hjälpa mig & F att sälja lotterna vi har fått från klubben.
söndagen började med morgonträning & sen vidare till solna och sälja lotter, och det gick jätte bra :) gick jätte bra , vi hade 55 lotter när började sen när vi åkte hem hade vi 13 kvar :D Tack mosing!<3
nu har vi bara 10 lotter kvar för jag köpte två (vann 50kr) :D, & syster köpte en.

efter middagen åkte jag och mötte jennie vid centralen och sen tog vi en promenad hem sen ;)
vi pratade & åt , sen satte vi oss vid datan sen gick vi och la oss:)
vaknade imorse strax innan 12 & då va hon tvungen att åka hem och rasta sina hundar.

lillkusinen :)
vi satte på henne en konståkningsdräkt och sen gick vi ut och sålde lotter :)
vem kan säga nej då ? hihi

puss på er!<3


Kommentarer
Postat av: Bea

saknar dig också, love u!

Fan va söt hon är...haha :D kram

2008-12-29 @ 17:11:21
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha men guud va sot hon ar!

saknar dej gumman<3

2008-12-29 @ 20:22:31
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Postat av: Bea

haha tussen du är ju världens sötaste, älskar dig

2008-12-29 @ 21:32:24
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0