första inlägget

heej!
har tänkt att skaffa en blogg hur länge som helst men nu har ja de :) tack vare min kära fellie som ja slog vad me inatt (: om ja skaffade en blogg idag skulle hon skriva ett inlägg varje dag ! :D haha lycka till vännen!

igår var de ju julafton och nåra i släkten var här och vi kollade på kalle , åt god mat & öppnade julklapparna :)
jag & freddie gick å la oss sent så vi gick oxå upp sent. senare gick ja och familjen på bio :) australia blev de , bra men sorlig film .
nu sitter jag och sis och pratar me Fellie på msn. SAKNAR DIG GUMMAN! <3

pusshej<3

LOVE PINK


Kommentarer
Postat av: felicia

aww forsta kommentaren:D

haha guud vad jag saknar er<33

alskar er!

2008-12-25 @ 23:07:12
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Postat av: Freddie

haha ettan förlora TVÅAN VANN! yay;)

nu står du bakom martinas garderobsdörr bara för att du inte ska se va jag skriver! haha sööt!

LOVE YOU SIS<3

2008-12-25 @ 23:14:46
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0